22 d’abr. 2008

El Monràs entra en política???

No estic sol. Tinc aliats. I avui m'han passat això. Una reunió de guionistes de fa setmanes, on discuteixen sobre els primers episodis de Ventdelplà. No es veu gaire bé, però el que se sent és el que importa. Es distingueix:
- Hi ha una malaltia
- Hi ha una ruptura sentimental
- El Monràs entra en política...

Sembla que hi ha un sector de guionistes que pensa que no "foten prou canya" amb els episodis, i uns altres que defensen que ja està bé com està...


1 comentari:

Boirina ha dit...

Fa dies que m’estic rumiant això de la malaltia de la Cristina. Està clar que no és una malaltia normaleta, perquè a les sèries els personatges estan refredats quan l’actor n’està. Aleshores és una malaltia greu, seriosa, d’aquelles que són una putada i de les que se’n parla, encara que es dissimuli.
Que consti que he entrat a apostar per una malaltia. D’una banda hi podria haver les infeccioses i contagioses, com la SIDA, una bona hepatitis C... però no ho crec. També podria ser una malaltia degenerativa, com una esclerosi múltiple... però tampoc ho crec. També podria ser algun tipus de càncer, però si tenim en compte que la temporada passada hi va haver la leucèmia de l’Enric, tampoc em sembla gaire probable. Crec que aquesta malaltia ha de fotre molt el Martí, fins al punt de fer-lo pensar en deixar la Cristina i avui dia no és massa políticament correcte això de deixar algú per una malaltia. Però hi pot haver circumstàncies personals, coses que ens han deixat tocats... com la malaltia d’una mare que es va suïcidar, per exemple. Així que la meva aposta és que la Cristina té lupus.
Ja sé que podria haver raonat qualsevol de les altres opcions, però m’ha sortit així. Ara només cal esperar i veure què passa. :)